Deşi, în teorie, ar trebui să stăm liniştiţi („nu ajung chinezii să ne invadeze cu maşinile lor!”), nu putem trece cu vederea un nou potenţial rival pentru viitoarea generaţie Dacia Logan 2. Numele noii maşini este Gleagle GC7, iar Logan are de ce să se teamă.
În primul rând, Gleagle GC7 nu intră în categoria „copiat de chinezi”, ci propune un design coerent şi cu o puternică impresie de robusteţe, o caracteristică foarte apreciată de clienţii de sedanuri compacte de pe pieţele emergente. Pentru că GC7 în această categorie joacă, având o lungime de 4,43 metri, o lăţime de 1,76 metri şi o înălţime de 1,44 metri.
Partea din spate este şi ea curios de decent concepută, doar portiera şi montantul spate amintind întrucâtva de precedenta generaţie Toyota Corolla Sedan. Capacitatea portbagajului nu ştim cât este, însă ampatamentul de 2.6 metri promite un spaţiu bun pe banchetă.
Două motorizări pe benzină sunt propuse pentru noul Gleagle GC7: un 1,5 litri turbo de 160 CP, cu o cutie de viteze manuală cu 5 trepte sau una automată cu 6 trepte, respectiv un 1,8 litri aspirat, de numai 139 CP şi cu un cuplu maxim modest, de 170 Nm.
Punctul forte al noului model va fi reprezentat de echiparea foarte bogată: de la senzor de lumini şi cruise control până la cameră pentru mersul înapoi şi scaune electrice, Gleagle GC7 promite multe dotări la un preţ avantajos. Pe care încă producătorul nu l-a anunţat, maşina urmând a fi lansată oficial pe piaţă în cursul anului 2012.